POLITICA DE RETUR

*Conditii livrare in PANDEMIE

Avand in vedere situatia curenta impusa de pandemia de coronavirus traversata de Romania se impune utilizarea unor masuri de siguranta restrictive pentru protejarea angajatilor, colaboratorilor, precum si a clientilor nostri.
Siguranta in care se vor desfasura livrarile este foarte importanta pentru noi. Pentru a putea desfasura activitatea in mod coerent, organizat si cel mai important cat mai sigur posibil pentru evitarea posibilitatii de infectare urmam masuri de igienizare extrem de riguroase precum si alte masuri de limitare a contactului direct client – personal:
– comenzile se vor efectua online si vor fi insotite de plata online prin sistemul pus la dispozitie pe site-ul nostru
– livratorul va contacta persoana la ajungerea la adresa pentru confirmarea livrarii, va lasa produsele in fata domiciliului si va pleca, urmand sa fie ridicata comanda de catre client dupa plecarea livratorului (evitare contact direct).

Facem apel la seriozitatea clientilor!

Va asiguram ca transportul produselor se va realiza in parametrii cat mai siguri posibil in masinile de transport proprii igienizate constant si ale parteneului Fan Curier.

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.