POLITICA DE RETUR

PROCEDURA DE RETUR

Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014.  

Consumatorul are dreptul să notifice în scris (prin formularul de mai jos) comerciantului intenția de renuntare, neechivoc , în termen de 14 zile calendaristice începând cu ziua următoare primirii produsului, indiferent de motiv și fără nicio justificare. 

Produsului se va returna de către cumpărător în aceleași condiții în care a fost livrat, respectiv fără urme de uzură sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără să prezinte urmă de utilizare sau uzură, împreună cu toate etichetele și documentele fiscale primite împreună cu acestea.

RETURUL

Returul va fi efectuat prin curier la adresa specificată pe factura primită în coletCurierul se va comanda și plăti de către client, iar contravaloarea coletului va fi suportată tot de către client.

RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se poate face  DOAR  prin curier.

În cazul în care doriți  returnați unul sau mai multe dintre produsele achiziționateJOHNSONTAPE  garantează rambursarea banilor. 

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancarîn termen de minim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii produselor, conform celor de mai jos.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client/cumpărător.

Adresa unde trebuie returnat produsul este menționată pe AWB-ul primit împreună cu coletul.

PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE

Următoarele categorii de produse nu se pot returna: 

  • Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți non-profit); 
  • Produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (lenjerie, măști, produse de îngrijire personală etc); 

CONDIȚII GENERALE

Vă informăm că în conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier. 

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 

În conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizică) care dorește să își exercite dreptul de retragere și retur, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte: 

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii facute on-line. 
  • Clientul trebuie să raspundă pentru diminuarea valorii bunului, datorată utilizării acestuia într-o măsură care depășeste limita necesară stabilirii naturii caracteristicilor și modului de funcționare. 
  • Furnizorul poate reține o sumă de bani echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiente de aspect, funcționare, accesorii lipsă sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsă. Această sumă este stabilită de către un service autorizat în baza unei oferte de preț sau deviz de reparație.
  • Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat în posesia furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile clientului. 

 Toate produsele noastre beneficiază de garanție comercială de 30 de zile calendaristice.

SCHIMBAREA PRODUSELOR

În cazul în care dorești  schimbi produsul cu un alt produs din oferta noastră de produseavând o culoare diferită/un număr diferit sau cu un alt produs diferitte rugăm  ne contactezi în prealabil pe adresa de mail: office@johnsontape.ro, unde vei specifica numărul comenziinumele pe care s-a făcut comanda și produsul pe care îl dorești la schimb și noi te vom îndruma cu privire la adresa unde trebuie  expediezi coletulOrice schimbare de produs este posibilă și se va face în termen de 14 de zileîn limita stocului disponibil cu privire la noul produs dorit.